parallax background

DRIVING SALES


Мiжнародна IT Sales конференція



14 серпня 2021

INNOHUB
Київ
бульвар Вацлава Гавела, 6-з

ДЛЯ КОГО


Це - саме та конференція, яку не можна пропустити!


SALES
МЕНЕДЖЕРІВ


які хочуть закривати бiльше проектiв

PRE-SALE
КОМАНД


якi хочуть навчитись продавати краще

ТОП
МЕНЕДЖЕРІВ


якi хочуть побудувати правильні стратегії продажів

КОЖНОГО,
ХТО


хоче завести свою sales-машину

НА ВАС ЧЕКАЮТЬ

 

120

учасників



7

спікерів



3

країни



9 годин

нетворкінгу


СПІКЕРИ


У нас не буде води та спікерів-плейсхолдерів. Тільки якісний контент від досвідчених sales-спеціалістів. Інформація від тих, хто завів не один проект. Професійні лайфхаки від тих, хто не раз вигравав у надскладних переговорах. Приходьте та отримайте цінну інформацію від топових sales-спеціалістів, не втрачайте можливості завести свої продажі!


Антон Федулов


Партнер, директор з розвитку бізнесу в Neurons Labs

Ілля Рейніш


Керівник відділу продажів, LABA

Лілія Удовиченко


Керівниця відділу продажів MLSDev, засновниця Deal Masters

Олена Лисих


Менторка, експертка з переговорів

ПРОГРАМА


Driving Sales - це саме та конференція, на якій вам знадобиться ручка і блокнот. На вас чекають насичена програма, якісні матеріали та корисні воркшопи. Ми гарантуємо, що з нашої конференції ви вийдете з новими корисними знаннями. А ваш блокнот перетвориться на золоту жилу ідей!

9:00 - 9:45

Реєстрація, кава-брейк, нетворкінг


9:45 - 10:00

Вступна доповідь


10:00 - 10:50

Роман Павлюк

Віце-президент, керівник відділу технологій, Intellias
Роман - віце-президент з технологій в Intellias, одній з провідних ІТ-компаній в Україні. Він має майже 20-річний досвід роботи в галузі, працював в Україні та за кордоном. Роман захоплений технологіями і керував різноманітними проектами, починаючи від технологічних стартапів і закінчуючи трансформацією підприємств для Fortune 100. Як керівник, технолог та консультант, Роман відомий тим, що використовує креативні нестандартні підходи та рішення для вирішення надскладних проблем.
Тема: “Чим привернути увагу та як здобути Enterpise клiєнтiв”
- Як не треба робили при продажу Enterpise клiєнтам
- Майбутнє продажів у галузі технологій
- Поради щодо продажу Enterpise клiєнтам

10:50 - 11:40

Олена Лисих

Менторка, експертка з переговорів
Експертка з переговорів, консультантка ІТ-компаній по веденню конфліктних переговорів з клієнтами, побудові відкритих командних комунікацій на проектах, управлінських комунікаціях.
Вона має 12-річний досвід підготовки топ-менеджерів та власників бізнесу до найскладніших переговорів. Також, у неї більше 120 кейсів по переговорах у ІТ. Серед її клієнтів такі компанії, як: Sloboda Studio, Megacom, Global Digital Marketing Group, TEAM International, G5 Entertainment. Олена - тренерка з переговорів у Growth Factory та топова спікерка на конференції Outsource People.
Тема: “Як показати клієнту, що ти діловий партнер і не здаєш програмістів в оренду”
- Чому ви ніколи не повинні відповідати на запитання "Розкажіть щось про себе"
- Як представити компанію, щоб виділитися серед натовпу конкурентів
- Які питання ви повинні задати, щоб перетворити потенційного клієнта на свого клієнта
- Як говорити про високі розцінки, не боячись втратити клієнта

11:40 - 12:30

Антон Федулов

Партнер, директор з розвитку бізнесу в Neurons Lab
Антон є експертом з продажу ІТ-послуг, а також автором та організатором ІТ-спільноти Sales Label. Він займається продажами вже 10 років і розробляє стратегії продажів, орієнтовані на зовнішні ринки. Має досвід створення ІТ-бізнесу з нуля: від стартапів до великих ІТ-компаній.
Тема: “Сучасний світ ІТ-продажів: інструменти, підходи, витрати”
- Релевантні метрики для сейлз-команд
- Фактори, що впливають на ефективність вашої команди продажів
- Етапи розвитку відділу продажів та інвестиційна вартість
- Що потрібно знати про лідогенерацію
- Хороший маркетинг чи чесні продажі?
- Позиціонування вашого відділу продажів для клієнтів

12:30 - 13:30

Обідня перерва


13:30 - 14:20

Лілія Удовиченко

Керівниця відділу продажів MLSDev, засновниця спiльноти Deal Masters
10 років досвіду продажів в ІТ та робота з клієнтами з США, Великобританії, ЄС. Лілія має досвід у сфері маркетингу. Вона рік жила та навчалася у Франкфурті-на-Майні, Німеччина. Має досвід побудови маркетингових та сейлз процесів з нуля та розробки вхідних та вихідних стратегій.
Тема: “Мистецтво фоллоу апів”
- Для чого потрібні фоллоу апи?
- Типи клієнтів (візуали, аудіали, кінестетики, дискрети)
- Модель фоллоу апiв на основі стилів спілкування ваших клієнтів
- Частота фоллоу апів
- Контент та інструменти для фоллоу апiв

14:20 - 15:10

Ілля Рейніш

Керівник відділу продажів, LABA
10-річний досвід у продажах, експерт з техніки холодних дзвінків, підписав контракти з Martell, Bentley, Ulysse Nardin, Rolex, Rixos, Swarovski. Серед його клієнтів такі компанії, як Luxoft, канал СТБ, Київстар, PocketBook, FONDY, Agrosem.
Тема: “Гола правда про заперечення”
- Найкорисніші поради щодо того, як ефективно працювати з запереченнями клієнтів
- Найкращий спосіб пояснити, як ваше рішення може вирішити проблему клієнта
- 5 прийомів для ефективної роботи із запереченнями
- Як перетворити заперечення на можливість
- Покрокова інструкція з опрацювання заперечень
- Практичний посібник з підготовки вашої команди до перемоги

15:10 - 15:40

Кава-брейк, нетворкінг


15:40 - 16:30

Андрiй Русан

Керівник відділу продажів, Ajax Systems
15 років досвiду в продажах. Раніше Андрій керував 6 відділами продажів у компаніях B2B. Протягом останніх 4-х років, він займається управління відділом продажів в Ajax. За час роботи в Ajax, він зумів збільшити обсяг продажів в 10 разів.
Тема: “Найголовніші принципи продажів B2B”
- Де гроші в B2B?
- Як пандемiя вплинула на продажi в B2B?
- Люди чи процеси, що важливіше?
- "Milestone sales" як запорука успішної угоди.
- Як перетворити своїх клієнтів на амбасадорiв вашого бренду?
- Невже головний обов'язок керівника відділу продажів - керувати?
- Навіщо вам потрібні такі хороші керівники для вашого бiзнесу?

16:30 - 17:20

Марина Нікітчук

Директорка з розвитку продажів у компанії Very Good Security, BizDeva з 9-річним досвідом роботи в ІТ
Марина будує, керує та масштабує команду представників з розвитку вихідних продажів. Вона є інфлюенсеркою сейлз спільноти, веде популярний Телеграм-канал про розвиток продажів (BizDeva) та є авторкою та лекторкою курсу з розвитку бізнесу (курс BDSM, IAMPM).
ЇЇ трудовий стаж у сферах розвитку бізнесу, продажів, маркетингу та лідогенерації включає роботу в таких компаніях, як DataArt та Provectus. Марина має великий досвід у посиленні попиту та івент-менеджменті - вона організовувала та координувала конференції BuildStuff в Україні та ІТ-заходи по фінансах у Лондоні, Нью-Йорку та Мюнхені.
Мати драконів та консультант із більш ніж 9-річним досвідом роботи в галузі ІТ, Марина працює над впровадженням стратегій розвитку продажів та маркетингу в сфері SaaS.
Тема: "Передова лідогенерація в B2B"
- Вiдправна точка розвитку продажів
- Етапи продажів, воронки
- Показники лідогенерації
- Вхідна та вихідні лiдогенерація
- Інструменти для лiдогенерації
- Кампанія з генерації лiдiв

17:20 - 17:30

Заключне слово


17:30 - 18:00

Запитання та відповіді, нетворкінг

ОРГАНІЗАТОРИ

ФОТО З ПОПЕРЕДНІХ ПОДІЙ


КАРАНТИННІ ЗАХОДИ


Задля вашої безпеки та здоров’я, на конференції Driving Sales будуть задіяні усі необхідні заходи, а саме:

1. Під час реєстрації на конференцію кожен з відвідувачів проходитиме температурний скринінг. Відвідувачі з підвищеною температурою не будуть допущені на конференцію (кошти за придбаний квиток будуть повернені).

2. Кожен учасник події за необхідності отримає комплект масок та рукавичок.

3. Будуть доступнi візуальні інструкції про базові правила захисту себе та інших.

4. Всі лекційні зали будуть дезінфікуватись та провітрюватись декілька разів на день.

5. Кількість учасників на конференції буде обмежена, щоб відповідати санітарним нормам (1 людина на 10м2 загальної площі мiсця проведення).

6. Ряди стільців у лекційних залах будуть розміщені на відстані 1,5 метра один від одного.

7. Видачу їжі буде адаптовано відповідно до санітарних нормам.

Ми просимо вас дотримуватися всіх запобіжних заходів заради вашого здоров'я і здоров'я оточуючих.

ПРИДБАТИ КВИТОК


ПАРТНЕРИ

 

IНФО ПАРТНЕРИ

 
Home

КОНТАКТИ